Sıkça Sorulan Sorular 

 

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Ana menüden“Hesabım” sayfasına tıklayarak yada kullanıcı adınızın bağlı olduğu linke tıklayarak "Hesabım" sayfasında gidip “Şifre Değiştirme” sekmesine tıklayınız.

 

E-Posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Ana menüden“Hesabım” sayfasına tıklayarak yada kullanıcı adınızın bağlı olduğu linke tıklayarak "Hesabım" sayfasında gidip "Üyelik Bilgilerim" menüsünden bilgilerinizi değiştirebilirsiniz. E-Posta adresi değişiminde, güncellediğiniz e-postanıza bir aktivasyon maili gönderilecektir. E-Postanızı tarafınıza gönderilen aktivasyon maili ile aktif hale getiriniz.

 

Kişisel bilgilerimi nasıl güncellerim?

Ana menüden“Hesabım” sayfasına tıklayarak yada kullanıcı adınızın bağlı olduğu linke tıklayarak  "Hesabım" sayfasında gidip  “Üyelik Bilgilerim” sekmesini tıklayınız. Gelen formdan istemiş olduğunuz alanları güncelleyip "Kaydet" butonuna basarak işlem yapabilirsiniz.

 

Fatura bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Ana menüden“Hesabım” sayfasına tıklayarak yada kullanıcı adınızın bağlı olduğu linke tıklayarak Hesabım sayfasında gidip “Adres Defterim” sekmesini tıklayınız. Fatura adresi olarak Kimlik no, Vergi Dairesi ve Vergi No bilgilerini girmiş olduğunuz adreslerinizi kullanabilirsiniz. Mevcutta bu bilgilerin eksik olduğu adresiniz varsa güncelleme yapabilir yada yeniden adres oluşturabilirsiniz.  Daha önceden kaydettiğiniz adresinizi  “Düzenle” linkine tıklayarak güncelleyebilirsiniz.

 

Nakliye adresimi nasıl güncellerim?

Ana menüden“Hesabım” sayfasına tıklayarak yada kullanıcı adınızın bağlı olduğu linke tıklayarak Hesabım sayfasında gidip  “Bilgilerim” sekmesini tıklayınız. Ortada bulunan “Adresler” sekmesine tıklayınız.  Daha önceden kaydettiğiniz adresinizi  “Düzenle” linkine tıklayarak güncelleyebilirsiniz. Sipariş esnasında Nakliye adresi olarak sadece seçmiş olduğunuz bölge içerisindeki adresler listelenmektedir. Yeni adres oluştururken sariyermarket.com adresinden bölge seçim ekranında seçmiş olduğunuz bölgeye ait adres tanımlamanız gerekmektedir.

 

Alışveriş Sepeti içerisindeyken ürün adetlerini nasıl değiştiririm?

Adetini değiştirmek istediğiniz ürünün“Miktar” kısmında değişiklik yaptıktan sonra  “Sepeti Güncelle” butonuna basarak sepetinizdeyken değişiklik yapabilirsiniz.

 

Kazandığım Para Puanları nasıl kullanabilirim?

Üyelikten,bilgi güncellemelerinden,verdiğiniz siparişlerden kazanmış olduğunuz para puanları “Hesabım”  sayfası içerisinden “Para Puanlarım”  seçeneği ile paraya çevirebilirsiniz.

Paraya çevrilen puanları sepetinize girdiğinizde hediye çeki seçeneğinde otomatik olarak size sunulacaktır.