₺16,45 KDV Dahil
₺19,95 KDV Dahil
₺3,75 KDV Dahil
₺4,25 KDV Dahil
₺19,50 KDV Dahil
₺20,95 KDV Dahil
₺17,50 KDV Dahil
₺17,95 KDV Dahil
₺4,50 KDV Dahil
₺4,95 KDV Dahil
1 2 >

Ara öğün, genellikle öğün aralarında yenen ve düzenli yemekten daha küçük bir gıda öğünüdür. Ara öğünler ambalajlı çerez gıdalar ve diğer işlenmiş gıdaların yanı sıra evde taze malzemelerle yapılan gıdalar dahil olmak üzere çeşitli biçimlerde bulunur.

Aç kalmadan sağlıklı zayıflama yolunda en önemli destekçiniz ara öğünlerdir

Ara öğün kan şekerinizdeki dalgalanmaları kontrol altına alarak çabuk acıkmanızı ve bir sonraki öğünde daha fazla yemenizi önleyecek ve tatlı krizlerini azaltacaktır.

Öğünlerde azar azar ve sık aralıklarla beslenildiği takdirde mide sindirim sistemi düzenli bir şekilde çalışır ve rahatlar.

Özellikle şeker hastaları, reaktif hipoglisemi yaşayanlar, gastirit, ülser, reflü vb. hastalıkları olanlar ara öğün tüketmeyi ihmal etmemelidirler.

Ayrıca ara öğün yapan kişide sık sık beslenmek alışkanlık haline gelecek ve buna bağlı olarak metabolizma hızı da artacaktır. Metabolizma hızının artmasına bağlı olarak da kilo kaybı hızlanacaktır.

Günlük 3 ana öğün yapılacak şekilde kişinin fiziksel, çevresel faktörlerine bağlı olarak ara öğün eklemesi yapılabilir.

Ara öğünde alman gereken kalori miktarı günlük enerji ihtiyacına göre değişir, ama genel olarak kadınlar için 100-150 kalori, erkekler için yaklaşık 150- 200 kalori gibi düşünülebilir.

Ara öğün, kan şekeri seviyelerini dengelemek ve sizi daha uzun süre tok tutmak için gereklidir.

Dikkatlice seçerseniz sağlıklı bir atıştırmalık antioksidanlar, vitaminler, mineraller, bitkisel besinler ve iyi yağlarla desteklenebilir.

Çerez Uyarısı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.