Kategoriler
Çok Satan Ürünler

Büyüksün Maylo

Sloganıyla temizlikte “standartların ötesini arayanların markası” olduğunun üzerini çizen akıllı seçim markası Maylo, her zaman kalite ve hesaplılığı bir arada sunmayı hedef alarak tüketicileriyle buluştu. 

2008 yılında Maylo, Türkiye’de yapılmamışı yaparak, 1 rulosu 2 ruloya eşit olan ürünleri ile yepyeni bir kategori oluşturdu. 2010 yılında Maylo ürün portföyünü geliştirerek standart ürünlerini de çıkardı ve Maylo Ürün Ailesi genişledi. Tuvalet Kağıdı, Kağıt Havlu ve Peçete gibi standart ürünlerin yanı sıra, Extra Uzun Tuvalet Kağıdı gibi yenilikçi ve DEV Havlu gibi sektöründe ilk olan ürünleri sundu. 
 
Şimdi Maylo, yine yapılmamışı yaparak orta segment temizlik kağıtlarında bugüne kadar alışılmış olan kalite çıtasını yukarı çekiyor, standartları yükseltiyor.Yenilenen MAYLO “2 katlı fiyatına 3 katlı” tuvalet kağıdı ve kağıt havlularını, kullanıcılarının beğenisine sunuyor. Artık daha dolgun, daha yumuşak tuvalet kağıtları ve daha emici kağıt havlularıyla “Büyüksün Maylo” sloganının hakkını veriyor. 

Çerez Uyarısı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.